Άυπνος στο FB (Πως να το αντιμετωπίσετε)

Αναρτήθηκε στις 28/11/2019

Η αϋπνία αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες διαταραχές και ταλαιπωρεί μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων. 

Ο ύπνος είναι βασικός παράγοντας της σωματικής και ψυχικής υγείας μας.  Συνεπώς, είναι πολύ σημαντικό να καταπολεμήσουμε την αϋπνία με κάθε δυνατό τρόπο. 

Στη συνέχεια του άρθρου θα βρείτε 3 τρόπους αντιμετώπισης της αϋπνίας, ώστε να την αποχαιρετήσετε μια για πάντα.

Προσοχή στις βραδινές διατροφικές συνήθειές σας και τον μεσημεριανό ύπνο

Είναι σημαντικό να ρυθμίσετε τις ώρες που τρώτε, ώστε να αποφύγετε τη δυσπεψία, που οδηγεί πολύ συχνά σε αϋπνία. 

Καλό είναι να γευματίζετε το αργότερο 2 με 3 ώρες πριν πέσετε για ύπνο. 

Για τη βελτίωση του ύπνου σας, μπορείτε να διαλέγετε τρόφιμα που είναι πλούσια σε μαγνήσιο, όπως οι ηλιόσποροι, ο σολωμός και τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά. 

Κάτι επίσης θετικό για τον ύπνο είναι η μείωση της καφεΐνης στον οργανισμό σας και, αν είναι δυνατόν, η αποφυγή της μετά τις απογευματινές ώρες.  

Οι τεχνικές χαλάρωσης θα σας εξασφαλίσουν καλύτερο ύπνο

Ο Δρ. Andrew Weil, ειδικός σε θέματα ύπνου, προτείνει μια τεχνική χαλάρωσης σε όσους ταλαιπωρούνται από αϋπνία. Η τεχνική αυτή λέγεται «κύκλος των αναπνοών» και είναι η εξής:

1. Εκπνεύστε από το στόμα, βγάζοντας όλο τον αέρα προς τα έξω δυνατά (να ακουστεί το σφύριγμα της αναπνοής). 

2. Κλείστε το στόμα και εισπνεύστε αργά από τη μύτη, μετρώντας από μέσα σας μέχρι το 4.

3. Κρατήστε την αναπνοή σας μετρώντας μέχρι το 7.

4. Εκπνεύστε από το στόμα, βγάζοντας όλο τον αέρα προς τα έξω δυνατά (να ακουστεί το σφύριγμα της αναπνοής) και μετρώντας μέχρι το 8.

5. Επαναλάβετε τα προηγούμενα βήματα τέσσερις φορές.

Υπάρχει ακόμη μια τεχνική χαλάρωσης, η στάση χαλάρωσης «σαβάσανα», σύμφωνα με την οποία εγκέφαλος και σώμα χαλαρώνουν, ώστε να μπορέσετε να κοιμηθείτε. 

Για να βρεθείτε στη στάση «σαβάσανα» θα πρέπει: 

1. Να ξαπλώσετε ανάσκελα

2. Να φέρετε τα χέρια στο πλάι του σώματος χωρίς να ακουμπάνε

3. Τα πόδια να βρίσκονται σε άνετη θέση

4. Τοποθετήστε κάτω από τον αυχένα ένα μαξιλαράκι ή μια διπλωμένη πετσέτα

5. Κεφάλι και σπονδυλική στήλη σε ευθεία 

6. Τέλος, κλείστε απαλά τα βλέφαρα, χαλαρώστε και κρατήστε το σώμα ακίνητο.

Προγραμματίστε τον ύπνο σας για να αποφύγετε την αϋπνία

Προσπαθήστε να ακολουθείτε μια ρουτίνα ύπνου-ξυπνήματος, ώστε να συνηθίσει ο οργανισμός σας. 

Όταν θα βρείτε την ιδανική ώρα για ύπνο, προσπαθήστε να την κρατήσετε σταθερή. 

Είναι πολύ σημαντικό για το βιολογικό σας ρολόι να κοιμάστε καθημερινά μια συγκεκριμένη ώρα. 

Ακόμα και τα Σαββατοκύριακα θα πρέπει να προσπαθήσετε να μη σπάτε τη ρουτίνα του ύπνου σας για να μπορέσετε να μπείτε σε ένα πρόγραμμα και να αποχαιρετήσετε τις αϋπνίες που σας ταλαιπωρούν.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε 4 Δεκεμβρίου 2019 Γνωστός Καβαλιώτης δημοσιογράφος χειροτονήθηκε κληρικός από τον Μητροπολίτη ΦΝΘ κ.ΣΤΕΦΑΝΟ Αναρτήθηκε 4 Δεκεμβρίου 2019 JAZZ MEETING στην ΚΑΒΑΛΑ Αναρτήθηκε 4 Δεκεμβρίου 2019 Έπεσαν τα πρώτα χιόνια Αναρτήθηκε 3 Δεκεμβρίου 2019 «Παραμυθούπολη» Δήμου Νέστου: Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων Αναρτήθηκε 3 Δεκεμβρίου 2019 O Λεωνίδας Καβάκος στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής Αναρτήθηκε 3 Δεκεμβρίου 2019 Επιτέλους ανοίγει η ανατολική είσοδος της Καβάλας Αναρτήθηκε 3 Δεκεμβρίου 2019 ΤΟ ΚΕΠ στον Αμυγδαλεώνα και οι επίμονες ερωτήσεις Δράκου σε Μουριάδη Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Κόψανε στο ρεπορτάζ στο ΣΕΝΤΕΡ την εικόνα της δημοσιογράφου του ΕΝΑ που συμμετείχε στην καμπάνια της ΑCTION TEAM Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Χιλιάδες κόσμου από την 1η μέρα λειτουργίας της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ στη Δράμα Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Η Αναστασία Τζαμπαζλή νέα Πρόεδρος στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού του Δήμου Θάσου Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Ποιους ενοχλεί η «κυριαρχία» Μακάριου και καλούν την νέα Πρόεδρο του Κέντρου Πρόνοιας να μην πατήσει το πόδι της στην Καβάλα Αναρτήθηκε 2 Δεκεμβρίου 2019 Δραστηριότητα του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας για τον μήνα Νοέμβριο Αναρτήθηκε 1 Δεκεμβρίου 2019 48χρονος παρέσυρε κάνοντας όπισθεν 85χρονο στους Φιλίππους Αναρτήθηκε 1 Δεκεμβρίου 2019 Μακάριος Λαζαρίδης: «Η νομιμότητα επιστρέφει είτε το θέλουν οι μπαχαλάκηδες, είτε όχι» Αναρτήθηκε 30 Νοεμβρίου 2019 Τελικά δεν έγινε Πρόεδρος στην Παιδόπολη η Μαρίνα (…παρά τις διαβεβαιώσεις Παναγιωτόπουλου) Αναρτήθηκε 30 Νοεμβρίου 2019 Άγιε Σύλλα βόηθα! Αναρτήθηκε 29 Νοεμβρίου 2019 To νέο Δ.Σ. στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ (Αναλυτικά ονόματα τακτικών μελών και αναπληρωτών) Αναρτήθηκε 29 Νοεμβρίου 2019 Άρχισε το 13ο Συνέδριο της ΝΔ Αναρτήθηκε 29 Νοεμβρίου 2019 ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ: Η ένταξη των ατόμων με αναπηρίες στην αγορά εργασίας Αναρτήθηκε 29 Νοεμβρίου 2019 40 θέματα στην ημερήσια διάταξη τη Δευτέρα Αναρτήθηκε 29 Νοεμβρίου 2019 Το «πορτοκαλί» Δημαρχείο της Καβάλας Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Επιστολή Δέμπα προς Μητσοτάκη Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Οδηγίες από την Πυροσβεστική εν όψει του χειμώνα Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Γλυκειά θεατρική δράση Κουίντα – Χρυσανθίδη Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Η Τ.Ελευθεριάδου για τη ΔΕΗ Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2019, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΙΑΤΡΕΙΑ Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Η ταινία «Υπάρχει Θεός, το όνομά της είναι Πετρούνια» κέρδισε το Βραβείο LUX 2019 Αναρτήθηκε 28 Νοεμβρίου 2019 Άυπνος στο FB (Πως να το αντιμετωπίσετε) Αναρτήθηκε 27 Νοεμβρίου 2019 Συγχαρητήρια Δημάρχου Δράμας στη νέα Διοικήτρια Αναρτήθηκε 27 Νοεμβρίου 2019 100 ευρώ για κάθε νεκρό αγριόχοιρο προβλέπει σχετική υπουργική απόφαση Αναρτήθηκε 27 Νοεμβρίου 2019 Μετά από 5 χρόνια απέκτησε Δ.Σ. το ΒΙΟΠΑ Αναρτήθηκε 27 Νοεμβρίου 2019 «Θέλω να ζω στη χώρα των νέων και όχι των χαμένων ευκαιριών» Άρθρο του Μακάριου Λαζαρίδη Αναρτήθηκε 26 Νοεμβρίου 2019 Eπί τόπου ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ στις πληγείσες περιοχές στην Καβάλα