Τώρα

  • Ενημέρωση με Αλήθειες
Radio Neapolis 90.8 ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ

Ο δημοσιογράφος Σ. Δεληγιάννης από το 2012 είχε μιλήσει για σκάνδαλο στο ΚΕΕΛΠΝΟ

Αναρτήθηκε στις 29/03/2018

Να τι είχε αναδημοσιεύσει η ΖΟΥΓΚΛΑ μετά τα απανωτά πρωτοσέλιδα της ΝΕΑΠΟΛΙΣ και τις αποκαλύψεις του εκδότη Σταύρου Δεληγιάννη για τους περίεργους τρόπους που κάποιοι  μοίραζαν κρατικό χρήμα μέσω ΚΕΕΛΠΝΟ και στα ΜΜΕ στην Περιφέρεια

Σκάνδαλο με τις διαφημίσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012, 13:35

 

Ρεπορτάζ: Πέτρος Κουσουλός - Παναγιώτης Βλαχουτσάκος

Νέα στοιχεία για το οικονομικό πάρτι το οποίο είχε στηθεί την τελευταία δεκαετία στο Κέντρο Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) και τη δυσεξήγητη προστασία που έλαβαν τα ανώτατα στελέχη του από την πολιτική ηγεσία αλλά και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς προκύπτουν από την έρευνα της zougla.gr.

Στο κάδρο του διαχρονικού, οικονομικού, σκανδάλου προστίθεται και μια καταγγελία σοκ. Προέρχεται από γνωστό εκδότη της περιφέρειας η οποία εμπλέκει στην υπόθεση και πολύ γνωστή διαφημιστική εταιρεία που είχε αναλάβει να… προωθεί τις υπηρεσίες του Οργανισμού.

Το διαφημιστικό «περιστεράκι» του Φορέα φέρεται, σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα,  να επισκέφθηκε και ενημερωτικές ιστοσελίδες, οι οποίες ούτε καν υφίσταντο. Ναι, καλά διαβάσατε. Το ΚΕΕΛΠΝΟ κατέβαλε, μέσω γνωστής διαφημιστικής εταιρείας, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, προκειμένου να διαφημιστεί σε ένα ιστότοπο ο οποίος δεν υπήρχε.

Το «χρυσό» περιστέρι

Η υπόθεση άρχισε να ξεδιπλώνεται λίγο πριν τη διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών, το Μάιο του 2012.

Εκείνη την περίοδο, ο εκδότης της εφημερίδας «ΝΕΑΠΟΛΙΣ» στην Καβάλα, κ. Σταύρος Δεληγιάννης, δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την «Α&Β ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ», η οποία τον ενημέρωσε ότι επιθυμούσε να καταχωρήσει μια διαφήμιση σχετικά με τις δράσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ.

Ερωτηθείς για ποιο μέσο ενδιαφέρεται να καταχωρηθεί η διαφήμιση (ραδιόφωνο ή εφημερίδα), ο κ. Δεληγιάννης άκουσε τον υπεύθυνο της εταιρίας να του λέει ότι ο φορέας ενδιαφέρεται να διαφημιστεί μέσω banner σε ιστοσελίδα. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το εκδοτικό συγκρότημα του κ. Δεληγιάννη δεν είχε ιστοσελίδα!

«Μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά μου και άρχισα να κάνω ρεπορτάζ γιατί υποψιαζόμουν ότι κάποιοι εν όψει εκλογών μοιράζουν λεφτά μέσω ΚΕΕΛΠΝΟ και στην περιοχή μας. Ήταν σε όλους γνωστό ότι το συγκρότημα της ΝΕΑΠΟΛΙΣ ασκούσε δριμεία κριτική τότε στους κυβερνώντες.  Έστειλα εγγράφως την πρότασή μου και τους είπα ότι μπορώ να φτιάξω μια ιστοσελίδα και να καταχωρήσω εκεί το διαφημιστικό banner. Παράλληλα, τους ρώτησα πώς και δεν επέλεξαν να βάλουν διαφήμιση στην εφημερίδα ή στο ραδιόφωνο, τα οποία έχουν μεγάλη ακροαματικότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Δεληγιάννης ο οποίος φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «CosaNostra» του zouglaradio.

Η απάντηση όμως που έλαβε τον έβαλε σε σκέψεις. Ο υπεύθυνος της διαφημιστικής εταιρίας τον ενημέρωσε ότι αν επιλέξει να διαφημίσει το ΚΕΕΛΠΝΟ μέσω ιστοσελίδας, τότε θα λάβει άμεσα τα χρήματα της διαφήμισης, κάτι το οποίο δεν θα γινόταν αν επέλεγε να διαφημίσει τον οργανισμό μέσω της εφημερίδας. Διαδικασίες fasttrack δηλαδή.

Banner… προχρονολογημένο

Στη συνέχεια ο εκδότης διεμήνυσε στην διαφημιστική εταιρία εγγράφως ότι δέχεται τη συνεργασία, αρκεί να περιμένει περίπου 40 ημέρες μέχρι να κατασκευαστεί ο ιστότοπος. Τα παράδοξα όμως συνεχίστηκαν…

Το απαντητικό email που εστάλη από την διαφημιστική εταιρεία στον κ. Δεληγιάννη, του ζητούσε να τιμολογήσει ένα προχρονολογημένο banner.

Δηλαδή, με απλά λόγια, να κόψει ένα τιμολόγιο, στο οποίο να αναφέρεται ότι το διαφημιστικό banner προβλήθηκε στην ιστοσελίδα τις ημέρες που εκείνη δεν ήταν καν στον «αέρα» του διαδικτύου!

Η ύποπτη υπόθεση όμως δεν τελειώνει εδώ. Η διαφημιστική εταιρεία που διαχειρίζεται μεγάλο μέρος της «καμπάνιας» του ΚΕΕΛΠΝΟ δήλωσε πρόθυμη να καταβάλει 1.400 ευρώ για διαφήμιση πέντε ημερών (από 6/4/2012 έως 11/4/2012) σε μια ανενεργή ιστοσελίδα! Στη συνέχεια μάλιστα τα κατέθεσε κιόλας…

Και όλα αυτά τη στιγμή, που ο ίδιος ο εκδότης έχει στείλει επίσημη πρόταση, η οποία ανέφερε ότι η ιστοσελίδα της εφημερίδας (όταν κατασκευαστεί), ζητά από τον οργανισμό να της καταβάλει 3.500 ευρώ για διαφημιστική καμπάνια που θα διαρκέσει όχι πέντε ημέρες, αλλά πέντε μήνες! Ο Σταύρος Δεληγιάννης αποκάλυψε αμέσως όλη τη διαδρομή της διαφήμισης και του δημοσίου χρήματος ζητώντας την παρέμβαση Εισαγγελέαμέσα τόσο από το ραδιόφωνο όσο και τις εφημερίδες του συγκροτήματοςπροκειμένου να  επιστρέψει μέσω δικαστικής απόφασης το καταβληθέν ποσό, κάτι το οποίο όμως δεν έγινε μπαίνοντας μάλιστα και σε έναν δικαστικό αγώνα μετά από μηνυτήρια αναφορά της διαφημιστικής εταιρείας που είχε ως κατάληξη τη δικαίωση της ΝΕΑΠΟΛΙΣ.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε 23 Απριλίου 2018 Προς ενημέρωση… Αναρτήθηκε 19 Απριλίου 2018 Δήμαρχος Καβάλας: Κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2018 Eκδήλωση από την ΛΑΕ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ Αναρτήθηκε 16 Απριλίου 2018 Ατμοσφαιρική ρύπανση: αδιάφορη η Δημοτική Αρχή Αναρτήθηκε 19 Μαρτίου 2018 Είμαστε το αύριο και είσαστε το χθες» Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2018 Λ. ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ: ΟΧΙ στην υποβάθμιση του δημόσιου χαρακτήρα των Ταχυδρομείων Αναρτήθηκε 12 Μαρτίου 2018 Εκδήλωση από το Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας Αναρτήθηκε 8 Φεβρουαρίου 2018 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΑΚ Αναρτήθηκε 22 Ιανουαρίου 2018 Μακάριος Λαζαρίδης: Η συζήτηση για το Σκοπιανό είναι σε λάθος δρόμο