ΚΛΙΚ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ...το χτίσιμο «κοινωνικού κεφαλαίου» και η απόκτηση διαφημιστικής υποστήριξης
Πλήθος ερευνών...που έχουν διεξαχθεί σε πολλές χώρες όπως η Γερμανία, η Πολωνία, Αγγλία και Κίνα συσχετίζουν την υψηλή αυτοεκτίμηση χρηστών, κατόχων μπλογκ και σάιτ, με τον μεγαλύτερο αριθμό συγκέντρωσης κλικ, αλλά και διαδικτυακών φίλων, με τον συχνότερο σχολιασμό και με την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή σε ομάδες συζήτησης. Και μπορεί να υπάρχει κάποια δικαιολογία στο να παρουσιάζεται η ¨βιαστική" και όχι διασταυρωμένη πολλές φορές είδηση για διαφημιστικούς κυρίως λόγους σε κάποιο μπλογκ η σάιτ προκειμένου να κερδίσει κάποια παραπάνω κλικ, αλλά ο αυξημένος αριθμός των κλικ των διαδικτυακών αναρτήσεων και σχολίων έχει βρεθεί να σχετίζεται με γνωρίσματα της ναρκισσιστικής και ιστριονικής δομής μιας προσωπικότητας.
Να μην σχολιάσει κανείς και τα στατιστικά στοιχεία τα νούμερα δηλαδή με τα οποία αποκτάται η πολυπόθητη διαφήμισή. Παραθέτουμε ένα στοιχείο μόνο... Η Google είναι μια εταιρεία που απασχόλησε, απασχολεί και θα συνεχίσει να απασχολεί τις Αρχές -δικαστικές, φορολογικές, προστασίας προσωπικών δεδομένων και άλλες- τόσο σε εθνικό όσο και σε κοινοτικό επίπεδο.
Ανάλογη έρευνα που έλαβε χώρα στις Η.Π.Α κατέληξε στο συμπέρασμα πως η διασταύρωση της είδησης πριν την ανάρτησή της με όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τον αναγνώστη, η εγκυρότητά της δηλαδή έστω και με λιγότερα κλικ αποτελεί την ουσία για κάποιον απαιτητικό επισκέπτη ενός σάιτ.