Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της γιατον Δήμο Παγγαίου, η Μαρία Βαρύτη ο Δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης προσκαλεί την κ. Βαρύτη σε έναν «ευρύ και παραγωγικό διάλογο» στο Δημαρχείο στην Ελευθερούπολη.
Αναλυτικά αναφέρει:
Αξιότιμη κα. Βαρύτη,
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να θέσετε υποψηφιότητα για το αξίωμα της Δημάρχου Παγγαίου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Παράλληλα, εύχομαι καλό αγώνα σε εσάς και στους συνεργάτες σας. Ευελπιστώ να έχουμε μία δίκαιη και υγιή εκλογική αναμέτρηση.

Τέλος, επιθυμώ να προσκαλέσω εσάς και τους συνεργάτες σας στο γραφείο μου στο Δημαρχείο του Δήμου μας. Θεωρώ πως θα έχουμε έναν ευρύ και παραγωγικό διάλογο, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας.
Αναρτήθηκε 8 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 21 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 20 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 19 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026