
Τέλος καλό όλα καλά μετά την προφορική ενημέρωση του Διοικητή του Νοσοκομείου Καβάλας κ. Κ. Κλειτσιώτη από τον επικεφαλής του εργαστηρίου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νικης (ΑΠΘ) ότι το δείγμα της 17χρονης που είχε πρόσφατα ταξιδέψει με το λύκειο της στην Ιταλία είναι αρνητικό στην εξέταση για τον κορονοιό.
Η 17χρονη από το ΕΠΑΛ Καβάλας που γύρισε μόλις πριν από μερικά 24ωρα από την Ιταλία μεταφέρθηκε σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο της Καβάλας με ελαφρύ πυρετό και οδηγήθηκε σύμφωνα με τον σχεδιασμό στην ειδική αίθουσα με αρνητική πίεση που έχει διαμορφωθεί στο ισόγειο χώρο του νοσοκομείου στο σημείο που βρισκόντουσαν τα τακτικά ιατρεία.
Η 17χρονη μετά τα αρνητικά αποτελέσματα από την εξέταση του δείγματος χαρούμενη μαζί με την οικογένειά της αναμένουν και εγγράφως την επίσημη ενημέρωση από το ΑΠΘ όπως υπέδειξε ο ΕΟΔΥ προκειμένου να πάρει εξιτήριο.
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026