Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 21 Μαΐου 2025, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, η ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δημόσιας διαβούλευσης με θέμα: «Στρατηγικές και προτάσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου 2025».
Η πρωτοβουλία του Δήμου Καβάλας είχε ως στόχο την ανάδειξη των ζητημάτων που αντιμετωπίζει η πόλη στον τομέα της κυκλοφορίας, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες και την αναζήτηση ρεαλιστικών, εφαρμόσιμων και βιώσιμων λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες πολιτών, επισκεπτών και των κρίσιμων υπηρεσιών άμεσης επέμβασης.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι από την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, το Τμήμα Τροχαίας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, το ΕΚΑΒ, το Εμπορικό και Τεχνικό Επιμελητήριο, την ΟΕΒΕΚ, τον Εμπορικό Σύλλογο, τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες, επαγγελματικά και εμπορικά σωματεία, τη Δημοτική Αστυνομία και Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου καθώς και αιρετοί από τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας και ενεργοί πολίτες. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς κατέθεσαν τις απόψεις και προτάσεις τους με κοινό προσανατολισμό τη διαμόρφωση μιας πόλης βιώσιμης και λειτουργικής για όλους, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ασφάλειας των πεζών. Ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας, Χρήστος Τσιτσιλικάκης ο οποίος και προήδρευε της ευρείας σύσκεψης, τόνισε ότι σκοπός της συνάντησης ήταν η ουσιαστική καταγραφή και ανάλυση, ώστε να δρομολογηθούν λύσεις τόσο άμεσου, όσο και μακροπρόθεσμου χαρακτήρα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Το κυκλοφοριακό είναι υπόθεση όλων μας και μόνο μέσα από συνεργασία μπορούμε να πετύχουμε βελτιώσεις. Πρέπει να δούμε τι μπορούμε να αλλάξουμε και να καταθέσει ο καθένας την άποψή του υπεύθυνα και ρεαλιστικά».
Η συζήτηση διεξήχθη σε κλίμα συνεργασίας, με διάθεση συνεννόησης και συνδιαμόρφωσης λύσεων που να ανταποκρίνονται με ρεαλισμό στην υφιστάμενη κατάσταση της πόλης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη επανασχεδιασμού της κυκλοφορίας στο κέντρο, στη βελτίωση της σήμανσης και της στάθμευσης, καθώς και στη διασφάλιση απρόσκοπτης διέλευσης οχημάτων πρώτης ανάγκης, ενώ έγινε και ιδιαίτερα μνεία σε θέματα που αφορούν στην εμπορευματική εξυπηρέτηση καταστημάτων και επιχειρήσεων, καθώς και στην οργανωμένη αποκομιδή απορριμμάτων στο πλαίσιο καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων, σε κοινώς αποδεκτά χρονικά πλαίσια.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας, μετά το πέρας της σύσκεψης, επισήμαιναν την πρόθεσή τους να προχωρήσουν στην αξιοποίηση του συνόλου των προτάσεων και παρεμβάσεων που κατατέθηκαν, προχωρώντας στη σύνταξη ενός στοχευμένου σχεδίου δράσης, βασισμένου στις αρχές της βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Αναρτήθηκε 11 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 8 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 21 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 20 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 19 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026