
Λάβαμε το παρακάτω δελτίο τύπου από το Νοσοκομείο Καβαλάς:
"Την 6η Αυγούστου 2019, το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γεν. Νοσ. Καβάλας βρέθηκε στις εγκαταστάσεις της ΒΦΛ σε προγραμματισμένη αιμοδοσία των εργαζομένων της εταιρείας.
Για λόγους άγνωστους σε εμάς, η αιμοδοσία ανεστάλη κατά τις 11, όσοι δε πρώην απολυμένοι εργαζόμενοι επιθυμούσαν να αιμοδοτήσουν, αποκλείστηκαν από τη διαδικασία αιμοδοσίας.
Καθώς αυτή η εξέλιξη δεν συνάδει με τον χαρακτήρα και το σκοπό κάθε αιμοδοσίας, απευθυνθήκαμε στους πρώην απολυμένους της ΒΦΛ και τους ζητήσαμε να προσέλθουν στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Καβάλας. Διαμορφώσαμε μια επιπλέον απογευματινή βάρδια αποτελούμενη από την Δ/ντρια του Τμήματος Ιατρό κα Πανώρη και την Προϊσταμένη κα Γαβριηλίδου. Οι πρώην απολυμένοι προσήλθαν, αιμοδότησαν και έτσι ενίσχυσαν “τα αποθέματα αίματος” του Γ.Ν. Καβάλας.
Εμείς τους ευχαριστούμε θερμά για την συμβολή τους".
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026