Άνοιξε και η κορωνοκλινική του 3ου ορόφου στο νοσοκομείο της Καβάλας με 12 κλίνες εν όψη της κορύφωσης του κύματος της πανδημίας κόβιντ που αναμένεται τις επόμενες 2 εβδομάδες.

Ηδη η κορωνοκλινική του 5ου ορόφου είναι σχεδόν γεμάτη από ασθενείς με την πλειοψηφία τους να είναι ανεμβολίαστοι ενώ και οι 7 κλίνες στην μονάδα εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) στο νοσοκομείο Καβάλας είναι γεμάτες με ασθενείς που έχουν μολυνθεί από τον ιό και σύμφωνα με τον διοικητή του Νοσοκομείου Καβαλας κ. Ντίνο Κλειτσιώτη είναι στο σύνολό τους ανεμβολίαστοι.
Χθες εντωμεταξύ κατέληξε στην ΜΕΘ μία 42χρονη από τη Βέροια η οποία νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Καβάλας και η οποία δεν είχε εμβολιαστεί.
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026