
Με παρέμβασή τους οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ μέσω της εκπροσώπου τους κ. Παναγιωτίδου από τους Βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς του Δήμου Καβάλας ζήτησαν το βράδυ της Δευτέρας 16 Δεκεμβρίου 2019 από το δημοτικό συμβούλιο να εκδώσει ψήφισμα για μόνιμες προσλήψεις , κάτι που έγινε ομόφωνα δεκτό από όλους τους δημοτικούς συμβούλους.
Ο Δήμαρχος της Καβάλας εξήρε το ρόλο των εργαζομένων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς λέγοντας χαρακτηριστικά..." το χρωστάμε στα παιδιά μας να κρατήσουμε ζωντανούς του παιδικούς. Το προσωπικό έχει σημαντικό ρόλο. Τα παιδιά μας είναι σε καλά χέρια. Θα είμαστε μαζί σας και θα συντάξουμε το ψήφισμα το οποίο θα αποστείλουμε στο αρμόδιο Υπουργείο αλλά και στη ΚΕΔΕ".
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026