Η σχετική ανάρτηση του Δημάρχου Νέστου Σάββα Μιχαηλίδη:
Σάββας Μιχαηλίδης
Με τους Προέδρους τέως και νυν του Αγίου Κοσμά Παναγιώτη Χοροζίδη και Λευτέρη Μαρμαλίδη τον Πρόεδρο της Εταιρείας Προστασίας της Φύσης κ. Ιωαννίδη και των τέως Πρόεδρο του συλλόγου Ποντίων Επαρχίας Νέστου και μέλος του Τοπικού συμβουλίου Χρυσούπολης, κ Παπαδόπουλο Ευστάθιο, είχαμε μια καλή και επικοδομητική συζήτηση για την ανάδειξη και αξιοποίηση των μονοπατιών της Περιοχής αλλά και την εκ νέου προσπάθεια, που πρέπει να καταβάλει ο Δήμος με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, ώστε να ενεργοποιηθεί ξανά, η Εταιρεία Προστασίας της φύσης των στενών του Νέστου και το πρόγραμμα λειτουργίας του χώρου τροφής των αρπακτικών πτηνών



Η Περιοχή του Αγίου Κοσμά προσφέρει το πλεονέκτημα να έχει ένα από τα δύο κύρια μονοπάτια με συνολικό μήκος διαδρομών 95 χιλ.,που θα προταθούν για χρηματοδότηση ύψους 980.000€ όπως προκύπτει από την μελέτη που ετοιμάζει ο Δήμος αφού θα συνδέει την περιοχή του γιακά με τον χώρο ταισματος των αρπακτικών ενώ θα καταλήγει στα στενά του Νέστου σε μια πανέμορφη διαδρομή για τους λάτρεις της πεζοπορίας.

Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026