
Με υπέροχες μελωδίες, ευχές και τις χαρούμενες φωνές των παιδιών, γέμισε τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019 το δημαρχιακό μέγαρο Καβάλας.
Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, υποδέχτηκε στην κεντρική είσοδο του Δημαρχείου τους μαθητές του Μουσικού Σχολείου Καβάλας, τα παιδιά του ΚΔΑΠ ΑμΕΑ της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑΣ και τους μαθητές του 4ου και του 8ουΝηπιαγωγείων Καβάλας.
Ο κ. Μουριάδης άκουσε τα πατροπαράδοτα χριστουγεννιάτικα κάλαντα με τη συνοδεία μουσικών οργάνων και ευχήθηκε υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά και περισσότερες καλές ειδήσεις τόσο για την πατρίδα μας, όσο και για τον Δήμο Καβάλας.
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026