Radio Neapolis 90.8 ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ

«Υπάρχει μια απλή και θεμελιώδης, ζωτική επιθυμία που χαρακτηρίζει τη ζωή του ανθρώπου: Να ταξιδέψει, από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Ως Οδύσσεια» – 9 Αυγούστου, 21.00 – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Αναρτήθηκε στις 06/08/2025

Μετά τη μεγάλη επιτυχία στην Επίδαυρο και τις παραστάσεις στην Κύπρο, η παραγωγή «ζ-η-θ, ο Ξένος». Μια επιστροφή στις πηγές: επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες της Οδύσσειας,σε μετάφραση Δημήτρη Μαρωνίτη και σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού, συνεχίζει το «ταξίδι» της σε επιλεγμένα φεστιβάλ σε όλη την Ελλάδα. Η συμπαραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου θα παρουσιαστεί το Σάββατο 9 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο του 68ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επανήλθε με μια ακόμα αναπάντεχη δραματουργική πρόταση καθοδηγώντας μια επιστροφή στις πηγές. Μια επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες του έπους που αποκαλύπτει πώς αυτό το ατελεύτητο μυστήριο της προφορικής Αφήγησης (το βαθύ μυστήριο του θεάτρου) έχει τη δυνατότητα να μας εξακοντίζει συναρπαστικά «εκεί που η ιστορία ακόμα συμβαίνει».

Η παράσταση, ένα ποιητικό θεατρικό τοπίο που ξεπερνά τις εποχές, είναι μια σύγχρονη σκηνική ανάγνωση του έπους που μας φέρνει αντιμέτωπους με την έννοια του ξένου, στη δυσχερή θέση του οποίου μπορεί να βρεθούμε όλοι εμείς, θέτοντας διαχρονικά ερωτήματα:

Ποιος είναι ο ξένος και ποιοι είμαστε οι Εμείς;

Μια υπαρξιακή περιπλάνηση του ξένου σε τρεις ραψωδίες.

Ευγενικέ μου Αλκίνοε, που ξεχωρίζεις πρώτος στον λαό σου,

ωραίο πράγματι ν’ ακούς έναν καλό αοιδό,

όπως αυτός εδώ, με θεία θα ’λεγες φωνή.

Κι ομολογώ, απόλαυση άλλη δεν υπάρχει πιο χαριτωμένη

απ’ όταν σμίγει ο κόσμος όλος σ’ ευφροσύνη: στην αίθουσα

οι καλεσμένοι, καθισμένοι στη σειρά, ακούν τον αοιδό

προσηλωμένοι, και τα τραπέζια εκεί μπροστά γεμάτα

ψωμί και κρέας· ο οινοχόος να τραβά απ’ τον κρατήρα

το κρασί και να περνά, να το κερνά στις κούπες.

Βαθιά το αισθάνομαι πως είναι αυτό ό,τι πιο ωραίο υπάρχει.

Ομήρου Οδύσσεια, ραψωδία ι, στ. 2-11, μτφ. Δ.Ν. Μαρωνίτη,

Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη), ΑΠΘ, 2006

*Τα πρόσθετα αποσπάσματα στη δραματουργία της παράστασης από την Ιλιάδα είναι σε μετάφραση Δ. Ν Μαρωνίτη (Άγρα, 2012) ενώ για τα αποσπάσματα από την Αινειάδα του Βιργιλίου χρησιμοποιήθηκε η μετάφραση του Θεόδωρου Παπαγγελή (Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, 2018).

Επιπλέον, υπάρχουν θραύσματα από τον Κόιντο Σμυρναίο, και από το έργο του «Οι μεθ’ Όμηρον λόγοι», μεταφρασμένα ειδικά για την παράσταση από τον Γιάννη Δούκα.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ

«΄Ο,τι ζει στους κόλπους του Έπους έχει μορφή, προσωπική υπόσταση: τα άλογα μιλούν και προφητεύουν, τα ποτάμια αντιδρούν σαν έμψυχες οντότητες, η σύμπτωση προϋποθέτει θεϊκό χέρι.

Αν για τη σημερινή ευαισθησία η Αυγή είναι ένα φαινόμενο φυσικό, για τον Όμηρο είναι προσωποποιημένη εκδήλωση. ΄Ετσι, τη βλέπουμε να σηκώνεται από το κρεββάτι της… […]

Εδώ ο άνθρωπος, δεν έχει υποστεί ακόμα το εσωτερικό τσάκισμα που θα χωρίσει την υπόσταση του σε θνητή και αθάνατη, έλλογη και άλογη. Ζει και ενεργεί σαν αδιάσπαστη ενότητα, σαν ένα ψυχοσωματικό σύνολο (πρωτοφανές και αξεπέραστο για τον δυτικό πολιτισμό) χωρίς διχασμούς».

*Κωστής Παπαγιώργης, «Η ομηρική μάχη», εκδόσεις Καστανιώτης, Αθήνα, 1993, σ. 20-23

Αλήθεια, τι θυμόμαστε απ’ το έπος;

Σε ποιον βαθμό εκείνη η Εποχή του Χαλκού – οι νόστοι και η πνευματικότητα, η ωμότητα και το ήθος της – θα μπορούσαν, ιδεατά, να συνομιλήσουν, να εγχύσουν κάποιου είδους φως στα δικά μας σημερινά σκιερά;

Κατά πόσον εκείνος, ο πολιτισμός της Αιδούς, η σχέση με τη Φύση, με τον θεό, το θείο και το θαύμα, η σχέση με τον ξένο – ήμε εκείνο το βαθύ μυστήριο της φιλοξενίας – μπορεί να έχουν κάποιον λόγο σήμερα, πάνω στον δικό μας, πολιτισμό; Πάνω στις δικές μας σημερινές απορίες;

Μετά τη ΝΕΚΥΙΑ, – εκείνη την επίσκεψη στη ραψωδία λ’ σε συνεργασία με το θέατρο ΝΟ της Ιαπωνίας, που παρουσιάστηκε στο Τόκυο πρώτα και μετά, για πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου – τώρα ακόμα μια επιστροφή στις πηγές …

Μια επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες του έπους και πώς, αυτό το ατελεύτητο μυστήριο της προφορικής Αφήγησης (το βαθύ μυστήριο του θεάτρου) έχει τη δυνατότητα να μας εξακοντίζει συναρπαστικά “εκεί, που η ιστορία ακόμα συμβαίνει”.

Ένας ξένος – και Οίος επιπλέον ονομάζεται από τον Όμηρο, δηλαδή μόνος – ένα ανθρώπινο ράκος μετά το ύστατο ναυάγιο του, συντετριμμένο μετά την άνιση πάλη του με το πέλαγος, πεταμένο σε μιαν ακτή …

(Αλήθεια, μας θυμίζει τίποτα από το σήμερα αυτή η εικόνα; Την έχει πάρει – έστω ξώφαλτσα – το μάτι μας πουθενάστον σύγχρονο κόσμο που μας περιβρέχει

Εδώ, σε μια ξένη ακτή που δεν διάλεξε, του ορίστηκε να αναζητήσει και να ξαναβρεί

το σώμα, το πρόσωπο και το όνομά του.

Για 1263 στίχους παραμένει άγνωστος, απρόσωπος, ξένος, και μόνο μετά το πρώτο του δάκρυ – και το μετέπειτα γοερό κλάμα – αρχίζει μια διαδρομή «αναγνώρισης». Προσπαθώντας να τον τιμήσουν, (σε έναν ξένο πάντα υπαινίσσεται η θεότητα), να διασκεδάσουν τις οδύνες του με Ωδές από ιστορίες ηρώων και θεών, δεν γνωρίζουν ότι τραγουδούν τη ζωή του … Κι όταν μέσα από την αξιοπρέπεια των δακρύων ζητά να επιτρέψουν σε εκείνον, έναν ξένο, να συνεχίσει ο ίδιος την ιστορία – μπαίνοντας, δραματικό πρόσωπο πια / είδωλο, στο θέατρο της ζωής του – η “αναγνώριση” δεν θα αργήσει να επιτελεσθεί.

Χάρη σε μια μοναδικής δραματουργικής έμπνευσης ίντριγκα του ποιητή της οδύσσειας, (μοναδική σχεδόν στο παγκόσμιο ρεπερτόριο), τα δάκρυα τον έκαναν θεατή, αφηγητή Ραψωδό, ποιητή – της ίδιας του της ζωής . Μαζί με την “αναγνώριση” ανακτά και το όνομα του…

[– είτε εξωτερικής είτε εσωτερικής γεωγραφίας, (αναρίθμητες και οι περιπτώσεις εσωτερικής οδύσσειας για τους θνητούς) – θα μπορούσε ανεπιφύλακτα να ονομασθεί κάθε ανεπιδίωκτη περιπλοκή ή περιπέτεια αυτής της διαδρομής, προσδιοριζόμενη από ακούσιες, ανεπιθύμητες, απρόοπτες αποκλίσεις του δρόμου. Και είναι δύσκολο να υπάρξει θνητός που να μην έχει βρεθεί – έστω κατ’ αναλογίαν – σε μία τουλάχιστον τοποθεσία/συνθήκη στη ζωή του που να τον προσδιορίζει ως ξένο.

Μπορεί άραγε η συμπάθεια – αυτή με την οποία γενναιόδωρα μπορεί να μας ελεήσει η σκηνική εμπειρία του έπους – να λειτουργήσει σαν μια τρυφερή αφή, μια κατανόηση για το δράμα του Άλλου”; Τη δυσχερή θέση του ξένου, όπου – όπως διακαώς μας διδάσκει η Ιστορία – τίποτα δεν διασφαλίζει πως ο οποιοσδήποτε από εμάς, δεν θα βρεθεί σε ανάλογη θέση σε μια επόμενη, απότομη στροφή της;]

Το έπος, το έπος μας έμαθε να αναπνέουμε.

Μιχαήλ Μαρμαρινός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Δημήτρης Μαρωνίτης

Σκηνοθεσία: Μιχαήλ Μαρμαρινός

Δραματουργική επεξεργασία: Ελένη Μολέσκη– Μιχαήλ Μαρμαρινός

Σκηνογραφία: Γιώργος Σαπουντζής

Σχεδιασμός κοστουμιών: Ελευθερία Αράπογλου

Μουσική σύνθεση: Άντης Σκορδής

Χορογραφία: GloriaDorliguzzo

Σχεδιασμός φωτισμού: Ελευθερία Ντεκώ

Μάσκες: Μάρθα Φωκά

Α΄ βοηθός σκηνοθέτη: Ελένη Μολέσκη

Β΄ βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξία Παραμύθα

Βοηθός σκηνογράφου: Kατερίνα Ζυρπιάδου

Βοηθός ενδυματολόγου: Ερνέστα Χατζηλεμονίδου

Βοηθός χορογράφου: Στέλλα Μαστοροστέριου

Βοηθοί φωτισμού: Νάσια Λάζου, Σωτήρης Ρουμελιώτης

Μουσική διδασκαλία: Παναγιώτης Μπάρλας

Συνεργάτης από πλευράς ΚΘΒΕ για σκηνικά και κοστούμια: Δανάη Πανά

Oργάνωση παραγωγής: Εύα Κουμανδράκη

Φωτογραφίες: MikeRafail (That Long Black Cloud)

‘’ξεινοδόκοι και ξείνος’’

(‘’ο ξένος κι οι φιλόξενοι’’)

Ραψωδία θ, 543

Ο ξένος και Εμείς

Ξένος: Χάρης Φραγκούλης

ΕΜΕΙΣ / ΦΑΙΑΚΕΣ

Κλέλια Ανδριολάτου: Ναυσικά

Γαλάτεια Αγγέλη: Νύμφη, κόρη κάποιου Δύμαντα, θεά Αθηνά

Ερατώ Μαρία Μανδαλενάκη: Νύμφη, φίλη της Ναυσικάς- συνομήλικη

Χριστίνα Μπακαστάθη: Νύμφη, φίλη της Ναυσικάς- συνομήλικη

Στέλλα Παπανικολάου: Νύμφη, φίλη της Ναυσικάς- συνομήλικη

Ηλέκτρα Γωνιάδου: θεά Αθηνά, γυναίκα των Φαιάκων

Κλειώ Δανάη Οθωναίου: θεά Αθηνά, γυναίκα των Φαιάκων

Έλενα Τοπαλίδου: Αρήτη

Χρήστος Παπαδημητρίου: Αλκίνοος

Γιάννης Χαρίσης: Εχένηος, Αρχηγός και Σύμβουλος των Φαιάκων

Φωτεινή Τιμοθέου: Ευρυμέδουσα, γυναίκα των Φαιάκων

Νίκος Καπέλιος: Αρχηγός και Σύμβουλος των Φαιάκων, κραυγή του Ηφαίστου

Γιάννης Βάρσος: Ευρύαλος, νέος των Φαιάκων

Νικόλας Γραμματικόπουλος: Κλυτόνηος, νέος των Φαιάκων

Νεκτάριος Θεοδώρου: Ελατρεύς, Αρχηγός και Σύμβουλος των Φαιάκων

Κωστής Καπελλίδης: Aμφίαλος, θεά Αθηνά, κήρυκας, Άρης, νέος των Φαιάκων

Νίκος Κουκάς: Λαοδάμας, νέος των Φαιάκων

Τίτος Μακρυγιάννης: Θόων, νέος των Φαιάκων

Γιάννης Τομάζος: Άλιος, νέος των Φαιάκων

Λένια Ζαφειροπούλου: Τυφλός Αοιδός (Δημόδοκος, Αφροδίτη)

Μουσικοί επί σκηνής- τσέλο: Εύη Καζαντζή, Άλμπα Λυμτσιούλη, Αλίκη Μάρδα

|ζ-η-θ, ο Ξένος|

|Μια επιστροφή στις πηγές: Επίσκεψη σε τρεις ραψωδίες της Οδύσσειας|

|Σάββατο 9 Αυγούστου, 21.00|

|Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων |

Διάρκεια παράστασης: 2 ώρες και 5 λεπτά

Τιμή προπώλησης μέσω ηλεκτρονικής αγοράς και ταμεία (έως μια μέρα πριν): 17€

Κανονικό εισιτήριο: 20 €

Φοιτητικό/ Άνω των 65: 14€

Δάσκαλοι & Καθηγητές / Ομαδικό (20 άτομα): 11€

Άνεργοι: Δωρεάν (20 θέσεις ανά παράσταση για τις παραστάσεις στο Θέατρο Δάσους) κατόπιν τιμή εισιτηρίου: 10€

ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €

20 Ατέλειες σε κάθε παράσταση για ηθοποιούς εκτός ΚΘΒΕ και σπουδαστές θεατρικών σπουδών, κατόπιν κάλυψης των Ατελειών τιμή εισιτήριου: 8€

Ηλεκτρονική προπώλησηhttps://www.more.com/gr-el/tickets/theater/z-i-th-o-ksenos-2/

Προπώληση

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίο Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

*Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης.

**Για άλλη μία χρονιά, θα υπάρξει δυνατότητα μεταφοράς θεατών από λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας από και προς το αρχαίο θέατρο Φιλίππων με την επίδειξη εισιτηρίου της εκάστοτε θεατρικής παράστασης και ειδικό αντίτιμο 4.00€.

Αναχώρηση από το ΚΤΕΛ Καβάλας στις 18.45 και επιστροφή μετά το πέρας της παράστασης.

Σημ. Οι κάτοχοι ονομαστικών προσκλήσεων του 68ου Φεστιβάλ Φιλίππων καλούνται να δηλώσουν την πρόθεσή τους να τις χρησιμοποιήσουν έως τη Πέμπτη 7/8, ενώ ο έλεγχος ταυτοπροσωπίας θα γίνεται στην είσοδο του θεάτρου τη μέρα της παράστασης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 (10.00 – 14.00).

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε 2 Οκτωβρίου 2025 ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗ – 2η Συνάντηση Χορωδιακών Συνόλων «Αποτυπώσεις Ελευθερίας» Αναρτήθηκε 1 Οκτωβρίου 2025 Δ.Ε.Υ. Καβάλας – Εκσυγχρονισμός του ενδιάμεσου αντλιοστασίου της Κοινότητας Κορυφών Αναρτήθηκε 1 Οκτωβρίου 2025 Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΚΑΒΑΛΑΣ: «Με ιδιαίτερη θλίψη και συγκίνηση αποχαιρετούμε το ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Καβάλας Ανδρέα Γράσο» Αναρτήθηκε 1 Οκτωβρίου 2025 ΚΑΒΑΛΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΑΠΝΑΠΟΘΗΚΗ – 20 χρόνια κλειστή! – ΝΕΑ ΓΚΑΦΑ ΟΛΚΗΣ – Έβαψαν με απλή λαδομπογιά αντί για άκαυστη τα ξύλινα πατώματα! Αναρτήθηκε 1 Οκτωβρίου 2025 Αγώνες κολύμβησης μεγάλων αποστάσεων ανοιχτής θαλάσσης στην Κεραμωτή Αναρτήθηκε 1 Οκτωβρίου 2025 Σοβαρό τροχαίο στο Παλιό Καβάλας με τέσσερεις τραυματίες Αναρτήθηκε 10 Σεπτεμβρίου 2025 Υπογραφή σύμβασης του έργου «Διαμόρφωση παραλιακής οδού στον οικισμό Σκάλας Ποταμιάς του Δήμου Θάσου» Αναρτήθηκε 10 Σεπτεμβρίου 2025 Μακάριος Λαζαρίδης: «Στόχος μας, κάθε Έλληνας να ζει σε αξιοπρεπή, ποιοτική και προσιτή κατοικία» Αναρτήθηκε 10 Σεπτεμβρίου 2025 Πνιγμός 86χρονου άνδρα από την Τουρκία σε παραλία του Λιμένα Αναρτήθηκε 9 Σεπτεμβρίου 2025 «Επιστροφή στα θρανία» με την Energean: 500 μαθητές προμηθεύονται σχολικά είδη Αναρτήθηκε 27 Αυγούστου 2025 Νεκρή 76χρονη στην παραλία της Κάρυανης Αναρτήθηκε 25 Αυγούστου 2025 ΑΟ Καβάλα: Και επίσημα «αργοναύτης» ο Ραφαήλ Σγούρος Αναρτήθηκε 25 Αυγούστου 2025 ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ -Συνεχίζει την επίσκεψη της στη Θάσο Αναρτήθηκε 25 Αυγούστου 2025 Πρόστιμο 16.329€ στον Δήμο Θάσου για ανεξέλεγκτη διάθεση αποβλήτων Αναρτήθηκε 16 Αυγούστου 2025 68ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ – «BIRTHLAND Τα καλά κορίτσια δε μιλάνε γι’ αυτά» στο Αντιγόνη Βαλάκου Αναρτήθηκε 14 Αυγούστου 2025 Σύλληψη εφοριακού μετά από καταγγελία Αναρτήθηκε 13 Αυγούστου 2025 Καβάλα και Πανιώνιος πήραν τα πιστοποιητικά της ΕΕΑ Αναρτήθηκε 13 Αυγούστου 2025 «Ο Υπηρέτης δύο αφεντάδων»: Το αριστούργημα του Κάρλο Γκολντόνι παρουσιάζεται στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων Αναρτήθηκε 13 Αυγούστου 2025 Ο Ιατρικός Σύλλογος Καβάλας συγχαίρει τον Κυριάκο Αναστασιάδη για την εκλογή του στη θέση του Πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Αναρτήθηκε 12 Αυγούστου 2025 ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ|BIRTHLAND Τα καλά κορίτσια δε μιλάνε γι’ αυτά| Αναρτήθηκε 6 Αυγούστου 2025 «Υπάρχει μια απλή και θεμελιώδης, ζωτική επιθυμία που χαρακτηρίζει τη ζωή του ανθρώπου: Να ταξιδέψει, από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Ως Οδύσσεια» – 9 Αυγούστου, 21.00 – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων Αναρτήθηκε 6 Αυγούστου 2025 Άλυτο το μυστήριο με την εξαφάνιση της 59χρονης Βρετανίδας στην Καβάλα Αναρτήθηκε 5 Αυγούστου 2025 ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ – Ενίσχυση των αιγοπροβατοτροφων Καβάλας και Θάσου Αναρτήθηκε 5 Αυγούστου 2025 Η Θάσος Υποψήφια στα World Travel Awards 2025 ως Κορυφαίος Αυθεντικός Νησιωτικός Προορισμός στην Ελλάδα» Αναρτήθηκε 25 Ιουλίου 2025 PAGEO FEST – Μοιράζει χρήμα ο Μποσμπότης – 60χιλ ευρώ για Πυξ Λαξ με Ελεύθερη είσοδο στο Πράβι, ψίχουλα στην Τούζλα και 5 ευρώ είσοδος στην Γιορτή κρασιού Αναρτήθηκε 13 Ιουλίου 2025 ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ – Τρία σημαντικά έργα υποδομής υπό την επίβλεψη του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ Απόστολου Χρόνη Αναρτήθηκε 13 Ιουλίου 2025 ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ – ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ – Πρόεδρος Μυρσίνη Χρυσαφούδη: «Κατασκηνώσεις πρότυπο» Αναρτήθηκε 11 Ιουλίου 2025 Μακάριος Λαζαρίδης: «Ασύμμετρη απειλή οι ροές από την Β. Αφρική» Αναρτήθηκε 11 Ιουλίου 2025 Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑ – Ενίσχυση της άμυνας με Νίκο Πετρά Αναρτήθηκε 8 Ιουλίου 2025 ΘΑΣΟΣ – 64χρονος Ιταλός βρέθηκε νεκρός στο μονοπάτι του Υψάριου Αναρτήθηκε 7 Ιουλίου 2025 Τραγωδία στην Ξάνθη: Νεκροί σε κοίτη ποταμού εντοπίστηκαν οι δύο 16χρονοι που είχαν εξαφανιστεί Αναρτήθηκε 7 Ιουλίου 2025 Κατάμεστη η αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για την επένδυση της υποθαλάσσιας αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα στα κοιτάσματα Πρίνου Αναρτήθηκε 7 Ιουλίου 2025 ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑΣΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ: “Επιδείξετε ιδιαίτερη προσοχή ενόψει των υψηλών θερμοκρασιών” Αναρτήθηκε 7 Ιουλίου 2025 ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟΣ – ΣΚΟΤΑΔΙ στα ΚΑΣΤΡΑ – ΥΠΕΡΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΣΜΠΟΤΗΣ: «Τηλεφώνησα και έκανα ανάρτηση στα social»