Προβολή ντοκιμαντέρ στη μνήμη του Λευτέρη Αθανασιάδη



Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 20 Δεκεμβρίου 2021, στην κεντρική αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης, με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα ετών από τον θάνατό του, η προβολή του ντοκιμαντέρ στη μνήμη του Λευτέρη Αθανασιάδη.


Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, εξήρε τον θετικό ρόλο που διαδραμάτισε ο Λευτέρης Αθανασιάδης τόσο στη δημιουργία σύγχρονων υποδομών, όσο και στη συστηματική επίλυση χρόνιων προβλημάτων στις γειτονιές και το παραλιακό μέτωπο της Καβάλας.


Ο κ. Μουριάδης αναφέρθηκε επίσης στην επιτυχημένη προσπάθεια αύξησης των εσόδων του Δήμου Καβάλας την περίοδο 1983-1998, μέσω της κατασκευής ή της απόκτησης νέων εγκαταστάσεων, ενώ τόνισε με έμφαση πως με την πολιτική του οξυδέρκεια, τις γνωριμίες και την εύκολη πρόσβαση του στα κέντρα λήψης αποφάσεων, ο Λευτέρης Αθανασιάδης κατάφερε να βάλει την Καβάλα στον πολιτιστικό χάρτη της χώρας και να βελτιώσει την εικόνα της πόλης σε όλα τα επίπεδα.


Κλείνοντας τη σύντομη τοποθέτηση του ο κ. Μουριάδης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι "δυσκολευόμαστε να φτιάξουμε μνημείο στον Λευτέρη Αθανασιάδη, γιατί μνημείο γι’ αυτόν είναι ολόκληρη η πόλη. Έχει στοιχειώσει η παρουσία του σε κάθε στενό της πόλης, σε κάθε γειτονιά και σε κάθε τι που ορίζει την καθημερινότητά της. Σ’ αυτά που είπα" επισήμανε ο Δήμαρχος Καβάλας "σκοπίμως άφησα τελευταία την Δημοτική Καπναποθήκη και την πλατεία Καπνεργάτη. Για να τιμήσουμε, λοιπόν, τον δήμαρχο Λευτέρη Αθανασιάδη, θα προτείνουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο να δοθεί το όνομά του σ’ αυτό το εμβληματικό κτήριο που θα στεγάσει την Ιστορία και τον Πολιτισμό της Καβάλας. Εκεί θα φιλοξενήσουμε και την ιστορία του Λευτέρη, ώστε οι σημερινές και οι επόμενες γενιές να μάθουν τα επιτεύγματά του, πάνω στα οποία συνεχίζουμε οι επόμενοι δήμαρχοι με σκοπό να βελτιώνουμε τη ζωή των δημοτών μας".


Για τον Λευτέρη Αθανασιάδη μίλησε και η εγγονή του Ελευθερία, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στο έργο και την συνολική προσφορά του. Πριν από την προβολή του ντοκιμαντέρ, ο κ. Μουριάδης έδωσε στη σύζυγο του αειμνήστου Δημάρχου Καβάλας, Ολυμπία, μια κορνίζα με την πιο χαρακτηριστική φωτογραφία των πρώτων χρόνων της θητείας του.
Αναρτήθηκε 22 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 21 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 17 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 17 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 14 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 8 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Ιουνίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 21 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 20 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 19 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026