Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία της ΟΕΒΕΚ στις 30 και 31 Ιανουαρίου που είχε ως στόχο την εξωστρέφεια της ΓΣΕΒΕΕ προς τα πρωτοβάθμια σωματεία της. Στα πλαίσια αυτής πραγματοποιήθηκαν 19 συναντήσεις με προέδρους και εκπροσώπους διοικητικών συμβουλίων των σωματείων-μελών της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν.Καβάλας, οι οποίοι και κατέθεσαν θέματα και προτάσεις που αφορούν τους επαγγελματίες, εμπόρους και βιοτέχνες στον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά και σε μέλη του προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ.

Ο πρόεδρος τοποθετήθηκε και απάντησε επί των θεμάτων στην Γενική Συνέλευση της ΟΕΒΕΚ που πραγματοποιήθηκε στις 31 Ιανουαρίου με μεγάλη προσέλευση αντιπροσώπων.
Ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας οπού τυχερός αναδείχτηκε ο κ. Αρσονιάδης Παναγιώτης, αντιπρόσωπος της ΟΕΒΕΚ από το Εμποροεπαγγελματοβιοτεχνικό Σωματείο "ΟΙ ΦΙΛΙΠΠΟΙ", β’ Αντιπρόεδρος της ΟΕΒΕΚ και Αντιπρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ.
Αναρτήθηκε 27 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 22 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 16 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 15 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 11 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 8 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαΐου 2026
Αναρτήθηκε 28 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 27 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 18 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 15 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 4 Απριλίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 24 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 10 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 6 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 5 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 2 Μαρτίου 2026
Αναρτήθηκε 26 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 23 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 13 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 12 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 11 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 9 Φεβρουαρίου 2026
Αναρτήθηκε 7 Φεβρουαρίου 2026